Nå blir det snart medaljer å hente.🥰

Jeg har hvert litt i kontakt med fastlegen min, og ekspertisen på Oslo universitetssykehus avdeling Rikshospitalet, for å få amputert høyre foten min, i det siste. Det er jo helt klart ikke noe galt med kneet, men jeg har en drøm.

Medaljer i Paralympics. 😍 Oppskriften fant jeg her.

Einingsleiar Lars Trane ved NAV Os er en skarp fyr, som forsto dette for lenge siden, å gjorde alt han kunne, for å få saksbehandler Elin Klyve, sosialkurator Line Lyssand, og saksbehandler Anne Mortvedt til å kjøre kjepper i hjulene for meg, sånn at det ikke ble noen medaljer I Paralympics.

Men jeg er god! Jeg har klart å manipulere leger på Rikshospitalet, fastlegen min på Os, doo-gooders som ikke skjønner det at jeg bare er ute etter trygd og medaljer, til å syntes synd på meg.

Jeg skal tenke på de, når jeg sitter å skyller ned hummer med champagne på en sydhavsøy, med en masse med gull rundt halsen. Det blir dritnais.🥰

Hadde de bare våget å holde på Aktion T4, så hadde jeg ikke våget å drive med dette taskenspillet. Men det er typisk norsk å være god, det er typisk norsk å dope seg så ut av helvete, at en rensker med seg det en kan av medaljer. Bare spør bloddoper- og leppepomadegjengen, som er uskyldig dømt av media- og dopingkontrollørene, de holdt bare posene med blod for en kompis, de hadde fått munnsårkremen av landslagslegen. Gerhard Helskog var bare en nosy Nelly som burde passet på andre ting enn hvordan vi vinner gullmedaljene våre.

Husk, nummer to er bare den første taperen, ikke nummer to.

Jeg lurer på om legene kan slenge på en kjønnsoperasjon, sånn at jeg og kan få mens!🥰

Sykemelding en gang i måneden. Det blir magisk!🥰🥰🥰

Leave a comment