De drev lektor Allan Henriksen inn i døden.

Hvor mye blod har du på hendene dine?

GH

Gunnar Virittsekk Håvik

Til:

kjellervollaskole@lillestrom.kommune.no

Kopi:

sm@matrix-advokater.no

to. 31.03.2022 21:15

Vis færre

Rektor Heidi Borgersen Almlid ved Kjellervolla skole.


Jeg forsøker å langt på vei sette meg inn i saken rundt lektor Allan Henriksen, der du/dere på Kjellervolla skole, og Lillestrøm kommune, avskjediget lektor Henriksen.


Lektor Henriksen gjorde noe ekstremt tøft, han tok tyren ved hornene, å gikk til sak. Men hva hjelper det, når du og dine rullet dere rundt i falske anklager, fabrikerte bevis, å avskjærte vitner (denne spesialpedagogen) som kunne talt hans sak.

Der tror jeg nok advokat Stian Mæland, som var kommuneadvokat, hadde sine sleipe fingre med i spillet. Når man leser på nettsiden hans der han reklamerer for seg selv, finner man å lese, og jeg siterer.


“Ved siden av strafferett, bistår Stian også med rådgiving og prosedyre innen barnevern, barnefordeling, fast eiendom og andre saker for domstolene.”

https://www.matrix-advokater.no/stian-maeland/


Barnevern og barnefordeling kjenner jeg til. Jeg har selv en datter, Lea Emilie Davidsen Sandaker (12), som er tungt inne i barnevernet. Indre Fosen barnevern. Hun var på besøk hos meg, for å bli kjent med meg, sine onkler og tanter, bestemor, sin halvbror, og søskenbarn.


Det gikk virkelig åt skogen. For jeg tok henne med på badeland. Da hun da var ni år gammel, tok jeg henne med meg i herregarderoben, for å passe på henne, at hun vasket seg skikkelig, før vi gikk i bassenget.


Dette resulterte i at moren, Tinka Davidsen Sandaker, anklagde meg for overgrep. 

Dette kunne hun trygt gjøre, da hun hadde Indre Fosen barnevernstjeneste på sin side.

Men bevares, en mann som tar sin datter med seg inn i en herregarderobe blant alle de pedofile voldtektsforbryterne som er der, klart man må beskytte en liten jente mot slikt. 


Jeg håper du forstår at jeg er sarkastisk her?


Eller gjør du egentlig det? For det var dette dere gjorde mot lektor Allan Henriksen. Diktet opp at han var tett på jentene, da jentene drev på å diktet opp historier om han, fordi de ikke ville ha gym, da lektor Henriksen satt rettferdige og riktige karakterer på jentene. Som ikke likte dette her at de ikke kunne slække seg gjennom kroppsøving.


Dermed har du og dine forbrutt dere mot det åttende bud, rektor Almlid.

Den forenklede versjonen er at “Du skal ikke lyve”.


Men den er for enkel, da det er en del av meningen som faller bort, etter den gamle teksten. Man har to versjoner.


“Du skal ikke tale usant om din neste.”, og “Du skal ikke vitne falskt mot din neste.”

https://no.m.wikipedia.org/wiki/De_ti_bud


Her er det mange på Kjerrevolla skole som får et oppgjør med sankt Peter i Perleporten, vil jeg tro.

Inkluderer det deg? Har du hvert med på å knuse lektor Henriksen såpass, at han gikk inn på Rikshospitalet å skaut seg? Vitnet falskt i retten mot han, oppfordret og (å? (jeg sliter litt med og/å, muligens vi skulle innført ordet åg i stedet?)) manipulerte andre til å vitne falskt mot han?


Imøteser svar.



Med hilsen


Gunnar Virittsekk Håvik

Herr


Kopi: Advokat Stian Mæland.


Og du. Jeg ser for meg at du møter denne henvendelsen med alle standardflosklene.

Jeg kan ikke kommentere enkeltsaker, personalsaker, rettssaker, henvise meg til advokat Mæland, kommunen, kreti og pleti. 


Men det er du som er rektor ved Kjellevolla skole. Det er du som står, ene og alene, med ansvaret. 

Dermed er det du som bør besvare denne eposten. Lykke til. For jeg tror at du har mennesket Allan Henriksen sitt blod på hendene dine, å det kommer aldri til å gå bort. Når en får blodet til en uskyldig mann på hendene, får en aldri vasket det bort.


Hvis en da ikke ber om tilgivelse i den tolvte time, å får det, er det det som er strategien? Det skal man etter sidende få…


Publiseres på bloggen min, her https://plagern.wordpress.com/2022/03/31/de-drev-lektor-allan-henriksen-inn-i-doden/


Og vil du anmelde meg, hils lensmann Oddbjørn Dyrdal, politiadvokat Harald Bilberg, politiinspektør Sidsel Isachsen og gjengen i Bergen fra meg.

Eller, nå blir jeg kanskje kjent med noen nye, her i Asker, Bærum, Oslo og kanskje Lillestrøm. Forandring fryder.

Leave a comment